В різноманітті кольорів і фарб сьогоднішнього фастфуду ми часто не надаємо особливого значення упаковці для їжі. Однак цей сегмент в світі швидкого харчування давно став окремим напрямом, мають свої особливості, тренди і конкуренцію. Насправді підсвідомо ми звертаємо увагу в першу чергу не на смак їжі, а на оформлення страви і упаковку, що викликає стійкі асоціації з тим чи іншим закладом і може іноді "витягнути" не саму кращу кухню.
Крім усього іншого, останнім часом все популярнішим стає використання одноразового посуду та упаковки для фастфуду в якості носія для реклами. Це зручно, вигідно і недорого. Гарне дизайнерське рішення в поєднанні з ненав'язливою рекламою допоможуть створити стійке враження про місці. Але, звичайно, головна мета будь одноразового посуду - це створення максимального комфорту для споживача, який складається з ергономіки упаковки, її здатності зберігати всі корисні властивості їжі.