Продавець РЕСТІМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1421 відгук
Інтернет-магазин "Рестім"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (68) 941-24-12
РЕСТІМ
Анна
вул. Комерційна 4, "Житомирголовопостач", Житомир, Україна
resteam.zt@ukr.net+38 068 9 412 412+38 095 0 482 116

Екологічність та елегантність: нові тренди продукції санітарно-гігієнічного призначення для HoReCa

Екологічність та елегантність: нові тренди продукції санітарно-гігієнічного призначення для HoReCa
У сфері гостинності кожен етап сервісу вимагає уваги до найдрібніших деталей. При цьому процеси, які залишаються «за лаштунками» , настільки ж важливі, як і авансцена. Саме тому такі нюанси, як правильно підібрані санітарно-гігієнічні засоби (серветки, рушники, туалетний папір тощо), набувають усе вагомішої ролі. Як створити wow-ефект для клієнтів, мінімізувавши витрати? Даємо декілька дієвих порад.

Витратні матеріали з паперу і картону – складова, без якої важко уявити роботу готелю, ресторану чи кейтерингу. Водночас, запити споживачів зростають: клієнти прагнуть не лише  функціональних і недорогих рішень, а й щоб вони були високоякісними, eco-friendly, приємними на дотик і радували око. Які характеристики санітарно-гігієнічних виробів визначають їх привабливість для сфери HoReCa? Та що пропонують лідери індустрії?

Про останні тренди ринку розповімо на прикладі лінії продукції «Диво Бізнес» Київського картонно-паперового комбінату – складової австрійського холдингу Pulp Mill Holding, чиї потужності сконцентровані в Обухові. Ця серія включає туалетний папір, паперові рушники (розрізні і в рулонах), індустріальні рушники для прибирання, одноразові кушеточні простирадла тощо.

Продукція ККПК вигідно використовувати як в сегменті HoReCa (готельні і ресторанні мережі, заклади сфери гостинності й громадського харчування) так і в повсякденному домашньому використанні. Цьому сприяють такі чинники як оптимальне співвідношення ціна/якість, цінова стабільність, сумісність із більшістю диспенсерів. Та, що важливо, приємне на дотик модне 3D-тиснення.

«Корисна порада: автоматичний диспенсер для паперових рушників допоможе заощадити до 50% витратних матеріалів. Даний пристрій зручний у використанні і гарантує подачу рушників по одному аркушу, сприяючи оптимальному використанню паперу».

 

Ціна завжди має значення: як у ККПК досягають балансу між вартістю та якістю?

Вартість продукції лінійки «Диво Бізнес» –  співставна з цінами конкурентів. Але, маючи сучасніше устаткування, ККПК пропонує споживачам кращу якість, яка виражається у вищій щільності паперової основи, тактильних характеристиках тощо.

А завдяки масштабуванню виробництва і раціональному формуванню запасів сировини, комбінат здатен гарантувати клієнтам стабільність відпускних цін, попри ринкові флуктуації. Цей фактор – ключовий для компаній HoReCa, бо дозволяє їм заздалегідь планувати видатки на витратні матеріали.

 

Не менш вагомий чинник – безперебійне забезпечення товарних запасів. Логістичні потужності Київського КПК дозволяють підприємству складувати обсяг продукції, здатний покрити щонайменше місячну потребу клієнтів. Таким чином, покупці вчасно одержать свої замовлення навіть у випадку форс-мажорів чи різких сплесків попиту.

«Корисна порада: використання розрізного туалетного паперу замість рулонного зменшить його витрати на 30-40%. Перевагою є дозований спосіб використання, що дозволяє не лише скоротити споживання, а й прогнозувати потреби в папері. А це, в свою чергу, призводить до економії коштів».

Як сучасні технологічні рішення дозволяють задовольнити нові запити клієнтів зі сфери HoReCa?

Новітні технології дають ККПК змогу випускати рушники (формату «джамбо» і розрізні) уніфікованого розміру, що підходить до 90% диспенсерів. Крім того, передбачена можливість випуску виробів під замовлення за індивідуальними характеристиками: від нестандартних розмірів до private label.

 

Ще одна вигода – модне європейське тиснення, яке не лише стильно й дорого виглядає, а й забезпечує приємні тактильні відчуття при користуванні. Більшість українських виробників пропонують стандартний «вафельний» візерунок (до 80% всіх товарів на ринку). Але продукція Київського КПК випускається на устаткуванні нового покоління, яке дозволяє робити тиснення з 3D-ефектом. Такий принт робить папір оксамитовим і шовковистим на дотик.

 

Безпечність та екологічність: уся лінійка санітарно-гігієнічної продукції ККПК – сертифікована.

Комбінат постійно проходить екологічну сертифікацію та дотримується всіх чинних норм і стандартів щодо мінімізації небезпечних викидів у довкілля.

Завдяки цьому, кінцеві покупці убезпечені від проблем під час перевірок з боку санепідемстанції та інших контролюючих органів, а також захищені від репутаційних ризиків. Адже документ про походження продукції від ККПК є своєрідним «знаком якості» для замовників.

 

І наостанок – ще один корисний лайфхак від Київського КПК, як зменшити витрати:

«Якщо ви дійсно турбуєтесь про враження, яке справляєте на гостей, але прагнете оптимізувати видатки, купуйте двошарові розрізні рушники із серії «Диво Бізнес Optimal» https://resteam.com.ua/ua/p2085238674-gilzi-dzhambo-bilij.html

Вони лише на 30% дорожчі за одношарові, але за щільністю й здатністю всмоктувати рідину – вдвічі ефективніші». т

Перераховані переваги, безперечно, вигідно відрізняють товари «Диво Бізнес» від аналогів конкурентів та роблять ККПК флагманом в даному сегменті серед українських виробників. Адже компанія забезпечує клієнтам найкращий рівень сервісу за найвищої якості санітарно-гігієнічної продукції на вітчизняному ринку.

 

Якщо вас зацікавила продукція Київського КПК або виникли додаткові питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner